1,5% + FAS a la nòmina de Novembre

22 nov. 2022 | General

Què trobaràs a la nòmina de Novembre 2022

A la nòmina de NOVEMBRE hi trobaràs, a més a més del sou habitual, els diners del Fons d’Acció Social (FAS) més l’1,5% aprovat en els Pressupostos Generals de l’EStat, consolidable i amb caràcter retroactiu des de gener 2022.

Continuem treballatn per vosaltres!

#elsindicalismeutil #ugt #ugtajbcn

El Sindicalisme Útil

Twitter

📌La mobilització sense negociació no és efectiva.
▶️Vam aconseguir 80 mesures de millora amb 2 convocatòries en dissabte i 1 dia de vaga.
🔴No és fum, son mesures reals que s'aplicaran a partir del proper curs i continuarem exigint la resta ✊️
https://publica.cat/9m-inclusiva-2405-noves-dotacions/

🧠💙 Cuidar la teva salut mental també és prioritari

A la UGT Catalunya posem en marxa un nou servei gratuït de suport i atenció psicològica per a les persones afiliades.

📞 Atenció telefònica immediata
🕒 24 hores, 365 dies
🔒 100% confidencial
♾️ Sense límits d’ús

Parlar

Llegir més

YouTube