ACORD D’HORARI CDIAP
Companyes i companys,
Avui, dimarts 12 de maig, s’ha celebrat la Mesa General de Negociació i, després de moltes setmanes de treball en el marc de la Comissió de Seguiment de l’ACT 2025-2028, la representació sindical i l’Administració hem assolit un bon acord per integrar la nova jornada de treball a l’Ajuntament de Barcelona al CDIAP.
Des de la UGT Serveis Públics volem agrair a totes les persones treballadores la predisposició, la participació i la voluntat d’arribar a consensos que permetin avançar en l’estabilitat i la millora de les condicions laborals de la plantilla, especialment pel que fa a la regulació horària.
Fruit d’aquest treball conjunt, durant la setmana passada l’Administració va traslladar una proposta d’acord que ha estat degudament ratificada per totes i tots vosaltres mitjançant el corresponent procés de votació.
Aquest acord ha estat ratificat avui per la UGT Serveis Públics, conjuntament amb la resta d’organitzacions sindicals presents a la Mesa General (CCOO i CSIF), i entrarà en plena vigència a partir de demà per a totes les persones al servei.
Adjunt a aquest correu us facilitem el text de l’acord ratificat per totes les parts, i en aquest enllaç un resum de tota la proposta.
Volem també recordar-vos que aquest acord no és un punt final.
Des de la Comissió de Seguiment continuarem treballant en el desenvolupament i desplegament de l’ACT, i seguirem reclamant que qualsevol millora vinculada a horaris especials o condicions específiques sigui també d’aplicació al conjunt de col·lectius afectats, inclosa l’aplicació de les 35 hores a tots els serveis d’atenció a la ciutadania.
Per qualsevol dubte, aclariment o qüestió que ens vulgueu traslladar, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.
ESTEM A LA VOSTRA DISPOSICIÓ. Contacta’ns a ugtajbcn@catalunya.ugt.org
