Els treballadors i les treballadores europeus diuen NO a la política d’austeritat de la UE

4 febr. 2024 | General, Notícies, Política Sindical

La Confederació Europea de Sindicats (CES), de la qual UGT forma part, ha posat en marxa la campanya: ‘NO a l’austeritat 2.0’ contra les polítiques d’austeritat implantades per la Unió Europea (UE), que no beneficiaran la classe treballadora comunitària

La reforma recent de les regles fiscals europees, a més de ser un decebedor canvi de rumb de les polítiques expansives i solidàries que amb èxit ha desenvolupat la UE en els últims anys, suposa una nova victòria del dogma de l’austeritat que va resultar tan nociva durant la passada dècada. 

La CES ha donat a aquest nou context prioritat sobre totes les polítiques i les accions. En aquest sentit, posa en marxa aquesta campanya de recollida de signatures per reivindicar un model econòmic i social la prioritat del qual siguin les persones. Firmes que es presentaran a la Comissió Europea i als governs nacionals dels Estats membre per tal de no tornar a l’austeritat, invertir en feines més ben pagades i sostenibles, que es deixin d’atorgar subvencions públiques a empreses si no assumeixen condicionalitat social i una economia més justa per a totes i per a tots.

VULL SIGNAR


Font: UGT

Twitter

📌La mobilització sense negociació no és efectiva.
▶️Vam aconseguir 80 mesures de millora amb 2 convocatòries en dissabte i 1 dia de vaga.
🔴No és fum, son mesures reals que s'aplicaran a partir del proper curs i continuarem exigint la resta ✊️
https://publica.cat/9m-inclusiva-2405-noves-dotacions/

🧠💙 Cuidar la teva salut mental també és prioritari

A la UGT Catalunya posem en marxa un nou servei gratuït de suport i atenció psicològica per a les persones afiliades.

📞 Atenció telefònica immediata
🕒 24 hores, 365 dies
🔒 100% confidencial
♾️ Sense límits d’ús

Parlar

Llegir més

YouTube